Horn (en Hony)

Horn is een kereltje die echt zo ontzettend nieuwsgierig is! Als hij helemaal in zijn element is, gaat hij graag op onderzoek uit. Horn is graag samen met soortgenootjes, maar met zijn zusje Hony heeft hij een speciale band. Ondertussen is dit mannetje aan ons zo goed gewend dat hij graag voorzien wordt in zijn behoefte om kriebels. Rond etenstijd weet hij je extra goed te vinden, want hij weet: er komt nu iets lekkers! Dat natvoer smaakt meneertje opperbest.

Horn en Hony willen graag samen een huisje vinden, want ze zijn onafscheidelijk. Ze lopen dan ook regelmatig staart aan staart, eten uit hetzelfde bakje (het liefste natvoer dan natuurlijk) en ze zijn ook vaak samen in het buitenverblijf te vinden.

Deze twee hebben absoluut een tuin nodig voor de prachtige kattenavonturen die hier te beleven zijn. Horn houdt van rust en Hony is best stressgevoelig. Al hun personeel is dan ook volwassen en bekend met zeer verlegen katten. Ben jij degene waar we naar op zoek zijn om de verzorgingstaken van ons over te nemen? Kom dan gauw eens kijken bij deze twee heerlijke katten! *