Flo

Flo is met recht een dame die op leeftijd aan het raken is. Onze zwarte schone is met haar zestien jaar zeker niet de jongste meer, maar ze is er absoluut niet klaar voor om achter de geraniums te gaan zitten. Hier wisselt ze haar rust momenten af met patrouille op de bovenste afdeling in de kennel. Zij zwaait hier de scepter en niemand is hier welkom.

Het mag duidelijk zijn dat we voor Flo een katloos paleis zoeken. Ook heel veel drukte is aan haar niet besteed. Ze komt uit een huis met een kindje en dit ging absoluut niet goed. Flo werd erg vocaal, maar ook bijzonder onaardig tegen het kind. We hebben haar dan ook plechtig beloofd dat ze hier niet meer mee samen hoeft te wonen.

Flo zoekt dus vooral een rustig huishouden waar niks moet en alles mag. Een plek waar ze zichzelf mag zijn en niet continu aangehaald hoeft te worden. Flo is gewend om naar buiten te kunnen, maar leidt haar prinsessenleven liever binnen de muren van haar paleis.