Fien

Fien is, ondanks de naam, toch echt een kater. Deze knappe gozer woont alweer een hele tijd in het asiel. Van de boerderij kwam hij in een appartement terecht en dit was voor Fien teveel om zomaar weg te slikken. Een tuin waar hij er heerlijk op ongezien uit kan en lekker de jager uit kan hangen is dan ook een must.

Fien houdt erg van spelen en ook van aandacht. Als hij geen zin meer heeft, loopt hij weg en dan is het fijn als hij met rust gelaten wordt. Als hij zijn energie niet goed kwijt kan, weet hij nog weel eens een arm of been te pakken te krijgen en dat is meteen de reden dat hij niet bij jonge kinderen kan wonen. Het moet voor alle bewoners leuk blijven.

Vanwege zijn voedselallergie heeft hij speciale brokjes nodig en elke dag een pilletje. Deze laat hij zich makkelijk in zijn bekje stoppen gelukkig. Ander eten is echt uit den boze, want dan zit meneer weer ok er de open gekrabde plekken van de jeuk. Daarom zou zijn ultieme paleis op een plek staan waar hij niet overal bij de buren naar binnen kan lopen om daar te gaan snaaien.

Durft jij het aan met onze Fien? Dan zouden we je heel graag ontmoeten en aan hem voorstellen!