Cane

Cane is een prachtige vent met halflange manen. Deze kruising boskat weet dit prima van zichzelf en paradeert er dan ook lustig op los. Naast dat hij heel knap is om te zien is het ook een enorme lieverd. Hij vindt het heerlijk om heel veel kriebels te krijgen.

Toch kan deze meneer ook best een kort lontje hebben. Wanneer je iets doet wat hij niet leuks vindt geeft hij dit wel aan. Cane is een kerel die verzot is op het buitenleven. Zodra de schuifpui van de buitenkennel geopend wordt zit meneer buiten en vervolgens geniet hij hier volop van alles wat het buitenleven hem te bieden heeft. Een tuin mag voor hem dan ook zeker niet ontbreken.

Cane vindt andere katten maar stom. Deze zouden alleen maar de aandacht van hem afleiden en dat kan natuurlijk niet. Voor onze prins zoeken we dan ook een huis zonder andere katten, maar vele handen aanwezig zijn om hem te voorzien in kriebels.

Momenteel eet deze meneer licht verteerbare brokjes en natvoer, omdat hij anders behoorlijk diarree had. Ondertussen gaat dit hartstikke goed en de verwachting is dan ook dat hij uiteindelijk weer zonder dit voer zal kunnen. Het asiel is alleen niet de juiste plek om dit uit te proberen.