Simson, Adam en Greetje

Week 10-2018

Simson, Adam en Greetje

One, two, trio! Deze week aan ons drietjes de beurt om iedereen te laten weten dat wij nog een huisje zoeken. Neeeeeee, niet drie aparte huisjes. Eén thuis waar we met z'n drietjes welkom zijn.

Ik, Adam, zal maar even het woord nemen, aangezien ik tot nu toe de dapperste van de drie ben. Ondertussen heb ik uitgevonden dat de rieten stoel echt zo ontzettend lekker ligt. Hier lig ik vaak lekker op te loungen. Mijn broer Simson is net als ik een knappe verschijning maar laat zich niet zomaar aan iedereen zien. Kijk, hij moet zich ook eerst echt op zijn gemak voelen en dan mag je naar hem kijken. De dame van ons gezelschap, Greetje, is ook al zo’n knapperd.

Voor ons alle drie geldt wel dat je een intiemere relatie, waarbij je ook aan ons mag zitten, moet verdienen. Buiten zijn vinden we fantastisch. Lekker hoog en droog zitten om te genieten van het uitzicht, maar we gingen ook regelmatig op stap hoor. Dat missen we nu wel, maar ons is beloofd dat we weer een tuintje krijgen.

Is drie teveel? Wij vinden van niet! En wie niet waagt, wie niet wint, toch? Ons huidige personeel staat te popelen om nieuw personeel voor ons te ontmoeten. Dus kom maar snel langs!

Ina IJtsma