Slotje

Inzameling ten behoeve van ons brekebeentje

Slotje

Wij vragen uw aandacht voor het volgende:
Eind november werd er bij ons asiel in Oostzaan een schattig poesje binnengebracht dat niet meer kon lopen. Ze was gevonden op het Buikslotermeerplein en waarschijnlijk van grote hoogte naar beneden gevallen.
Slotje -zoals we haar doopten- had beide achterpoten gebroken. Omdat ze nog jong is en de breuken er netjes uit zagen op de röntgenfoto hoefde ze aanvankelijk alleen te worden gespalkt. Volgens de dierenarts zouden de botten vanzelf weer aan elkaar groeien.
Ons brekebeentje toonde zich ondertussen een kranige meid. Ze geeft geen grom terwijl we weten dat ze het niet makkelijk heeft. Ga er maar aan staan; eten, plassen, poepen met twee reusachtige ingespalkte poten. Je even omkeren in een kooitje is opeens een hele onderneming. Ze heeft het volste vertrouwen in ons en laat alles toe.
We zijn inmiddels zes weken verder. Na controle blijkt dat de botten niet goed aan elkaar helen. Daarom is besloten om één poot toch te opereren. De vooruitzichten zijn goed maar de kosten zijn hoog, te weten 1500 euro. We houden daarom een inzameling en hopen om zo de kosten van deze behandeling te dekken.
Helpt u ons Slotje te helpen? U kunt uw donatie overmaken op ING rekeningnummer: NL90INGB000 1609473 ten name van Stichting Dierenleed, te Oostzaan o.v.v. Slotje.

Namens Slotje, bedankt!

---N.B.--- Deze inzameling is gesloten omdat het streefbedrag inmiddels is behaald.